2018 FIFA World Cup RussiaTM: supporter mee onder de zon

Mis geen enkele wedstrijd van de Rode Duivels op vakantie

Vrijdag 1 december 2017 — Deze namiddag zijn de lotingsresultaten voor het WK voetbal in Rusland (14/6/2018-15/7/2018) gekend en weten we tegen wie de Rode Duivels het moeten opnemen. Om de WK-koorts extra aan te wakkeren, geeft Neckermann/Thomas Cook  dit weekend stuntpromoties van 30%  en meer voor reizen naar de landen waar we het tegen opnemen tijdens het WK.

Wie vakantieplannen heeft tijdens het WK, hoeft alvast niets te missen. Als Belgische touroperator wil Neckermann/Thomas Cook haar klanten maximaal de kans bieden om ook in het buitenland de nationale ploeg aan het werk te zien. Zo kunnen ze ook op vakantie genieten van de WK-sfeer, maar dan wel onder de zuiderse zon.

WK-vriendelijke hotels voor Belgische gasten

Speciaal voor de 2018 FIFA World Cup RussiaTM heeft Neckermann/Thomas Cook een WK-vriendelijk programma samengesteld voor de hotels waar de meeste Belgische klanten in de periode juni-juli verblijven. Tijdens het vorige WK, in 2014 in Brazilië, kon dit initiatief van Neckermann/Thomas Cook al op veel bijval rekenen bij de diehard fans van onze nationale ploeg. Zo verbleven er in juni 2014, toen het WK volop aan de gang was, in bepaalde Neckermann hotels in Turkije meer dan 600 Belgen, wat zorgde voor een ‘duivelse’ sfeer. Reden genoeg om deze succesformule aan te houden.

In deze hotels (zoals het Paloma Paradise Beach hotel in Antalya, Turkije) worden de gasten dagelijks geïnformeerd over het programma en het verloop (scores, kwalificaties) van het kampioenschap. De wedstrijden van de Rode Duivels kunnen live bekeken worden op groot scherm. Ook de nodige sfeermakers zullen aanwezig zijn, zoals aangepaste decoratie, truitjes van de nationale ploeg, facepainting, aangepaste cocktails en fingerfood en een afterparty.

Duivelse kortingen

Om de WK-koorts extra aan te wakkeren, geeft Thomas Cook/Neckermann duivelse kortingen weg voor die landen in de Belgische loting die zij ook in haar portefeuille van bestemmingen aanbiedt, zoals Spanje, Mexico, Tunesië, Marokko, enz.

Bert Bouserie Bepublic