Neckermann breidt aanbod uit met meer dan 100.000 extra accommodaties

Woensdag 22 augustus 2018 — Belgen die op zoek zijn naar een citytrip, autovakantie, skivakantie of exotische vakantie kunnen vanaf nu bij Neckermann kiezen uit meer dan 100.000 extra hotels en andere accommodaties dankzij haar samenwerking met Expedia.

Vanaf vandaag, kunnen Neckermann klanten kiezen uit een aanbod van tien keer meer hotels voor hun citytrip, een weekendje weg, hun autovakantie of hun exotische vakantie aan uiterst scherpe prijzen. Elke accommodatie in het ruime aanbod voldoet aan Neckermann’s hoge gezondheids- en veiligheidsstandaarden. Klanten kunnen natuurlijk ook gebruik maken van Neckermann’s unieke 24/7 Connected Service die hen tijdens hun vakantie ondersteunt of hun vragen dag en nacht beantwoordt.

Neckermann maakt gebruik van Expedia’s marktleidende technologie om dit zeer ruime aanbod vindbaar en reserveerbaar te maken, zowel online op neckermann.be, in één van de 90 vakantiewinkels van Neckermann of telefonisch.

Niet alleen in populaire citytrip bestemmingen zoals o.a. Londen (+1.500 accommodaties), Parijs (+1.500 accommodaties) of Barcelona (+200 accommodaties) wordt het aanbod sterk uitgebreid, maar ook voor kortbij vakanties in België (+1.400 accommodaties), Nederland (+2.000 accommodaties) of Frankrijk (+18.000 accommodaties). Ook voor de Verenigde Staten (+40.000 accommodaties) en meer exotische bestemmingen zoals o.a. Australië (+8.500 accommodaties), Mexico (+300 accommodaties) of de Verenigde Arabische Emiraten (+250 accommodaties) kunnen Belgen bij Neckermann kiezen uit een uitgebreider aanbod aan uiterst scherpe prijzen.

“Het partnership met Expedia zorgt ervoor dat we onze klanten een nog bredere keuze kunnen geven dan ooit tevoren terwijl we hen dezelfde scherpe prijzen en service kunnen blijven garanderen die mensen verwachten van Neckermann. Of de klant nu het noorderlicht wil zien in Lapland, met een gondel wil varen in Venetië, gaan skiën in de Alpen, New York wil ontdekken, of de jungle van Brazilië verkennen, ons accommodatie-aanbod is nooit breder geweest om aan alle wensen te voldoen.”
Jan Dekeyser, Managing Director België

Claire Gennart