Neckermann toont Belg hoe het vakanties plant

Eerste keer dat een bedrijf uit reissector deelneemt aan Open Bedrijvendag

Woensdag 3 oktober 2018 — Elk jaar boeken honderdduizenden Belgen hun droomvakantie bij Neckermann. Maar hoe komt zo’n vakantie tot stand en op welke steun kan je rekenen voor, tijdens en na de vakantie? Dat toont Neckermann op zondag 7 oktober in Gent tijdens Open Bedrijvendag. Het is de eerste keer dat een bedrijf uit de reissector deelneemt.

Neckermann groeide sinds zijn ontstaan in 1979 uit tot een van de belangrijkste touroperators in België. De reisorganisatie organiseert elk jaar voor honderdduizenden Belgen vlieg- en autovakanties, cruises, dichtbijvakanties en inspiratiereizen. Maar niemand staat echt stil bij wat er allemaal komt kijken om elk jaar onvergetelijke en zorgeloze vakanties te organiseren. Dat kunnen bezoekers op zondag 7 oktober ontdekken in het hoofdkantoor van Neckermann in Gent.

Waarvoor kan de vakantieganger allemaal bij een reisorganisatie terecht? Met welke hotelpartners en luchtvaartmaatschappijen werkt een touroperator samen en aan welke eisen moeten ze voldoen? Hoe wordt het product afgestemd op de verwachtingen van de klant? Op deze vragen biedt touroperator Neckermann tijdens Open Bedrijvendag een antwoord. Bezoekers krijgen in Gent (Zwijnaarde) een unieke blik achter de schermen van een moderne reisorganisatie.

We willen met onze deelname aan Open Bedrijvendag tonen dat een touroperator veel meer doet dan alleen maar een vliegticket of hotel verkopen aan de mensen. Bezoekers ontdekken waar en hoe we de vragen van onze reizigers voor, tijdens of na de reis oplossen. Maar ook bijvoorbeeld hoe onze medewerkers alle zeilen bijzetten om reizigers uit de nood te helpen bij bijvoorbeeld een aardbeving of staking.”
Jan Dekeyser, CEO van Neckermann

Dirk Dom Thomas Cook Belgium HQ